Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 29 gevonden artikelen
 
 
  Does high teacher autonomy support reduce smartphone use disorder in Chinese adolescents? A moderated mediation model
 
 
Titel: Does high teacher autonomy support reduce smartphone use disorder in Chinese adolescents? A moderated mediation model
Auteur: Peng, Shun
Zhou, Bingping
Wang, Xia
Zhang, Hongpo
Hu, Xiangen
Verschenen in: Addictive behaviors
Paginering: Jaargang 105 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 29 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland