Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 51 gevonden artikelen
 
 
  Assessing the impact of hybrid teaching on students’ academic performance via multilevel propensity score-based techniques
 
 
Titel: Assessing the impact of hybrid teaching on students’ academic performance via multilevel propensity score-based techniques
Auteur: Ragni, Alessandra
Ippolito, Daniel
Masci, Chiara
Verschenen in: Socio-economic planning sciences
Paginering: Jaargang 92 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 51 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland