Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 55 gevonden artikelen
 
 
  B2B brands on Twitter: Engaging users with a varying combination of social media content objectives, strategies, and tactics
 
 
Titel: B2B brands on Twitter: Engaging users with a varying combination of social media content objectives, strategies, and tactics
Auteur: Juntunen, Mari
Ismagilova, Elvira
Oikarinen, Eeva-Liisa
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 89 () nr. C pagina's 630-641
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland