Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Data and resource maximization in business-to-business marketing experiments: Methodological insights from data partitioning
 
 
Titel: Data and resource maximization in business-to-business marketing experiments: Methodological insights from data partitioning
Auteur: Lim, Weng Marc
Ahmed, Pervaiz K.
Ali, M. Yunus
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 76 (2019) nr. C pagina's 136-143
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland