Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Franchisee-based brand equity: The role of brand relationship quality and brand citizenship behavior
 
 
Titel: Franchisee-based brand equity: The role of brand relationship quality and brand citizenship behavior
Auteur: Nyadzayo, Munyaradzi W.
Matanda, Margaret J.
Ewing, Michael T.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 52 (2016) nr. C pagina's 12 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland