Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 17 gevonden artikelen
 
 
  A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector
 
 
Titel: A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector
Auteur: Kim, Ji-Hern
Hyun, Yong J.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 40 (2011) nr. 3 pagina's 15 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 17 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland