Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Is social media B2B engagement driven by impression management strategies? Understanding corporate-driven versus individual-driven LinkedIn profiles
 
 
Titel: Is social media B2B engagement driven by impression management strategies? Understanding corporate-driven versus individual-driven LinkedIn profiles
Auteur: Stathopoulou, Anastasia
Kreuzer, Maria
Frisenberg, Caroline
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 121 () nr. C pagina's 55-73
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland