Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Incorporating direct customers' customer needs in a multi-dimensional B2B market segmentation approach
 
 
Titel: Incorporating direct customers' customer needs in a multi-dimensional B2B market segmentation approach
Auteur: Tang, Yihui Elina
Mantrala, Murali K.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 119 () nr. C pagina's 252-263
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland