Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Effectiveness of B2B social media marketing: The effect of message source and message content on social media engagement
 
 
Titel: Effectiveness of B2B social media marketing: The effect of message source and message content on social media engagement
Auteur: Balaji, M.S.
Behl, Abhishek
Jain, Kokil
Baabdullah, Abdullah M.
Giannakis, Mihalis
Shankar, Amit
Dwivedi, Yogesh K.
Verschenen in: Industrial marketing management
Paginering: Jaargang 113 () nr. C pagina's 243-257
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland