Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 23 gevonden artikelen
 
 
  How to increase academic performance in children with oppositional defiant disorder? An implicit theory effect
 
 
Titel: How to increase academic performance in children with oppositional defiant disorder? An implicit theory effect
Auteur: Da Fonseca, D.
Cury, F.
Santos, A.
Sarrazin, P.
Poinso, F.
Deruelle, C.
Verschenen in: Journal of behavior therapy and experimental psychiatry
Paginering: Jaargang 41 (2010) nr. 3 pagina's 4 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 23 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland