Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Developing mathematical practices through reflection cycles
Reinholz, Daniel L.
2016
28
3
p. 441-455
artikel
2
Exploring prospective secondary mathematics teachers’ interpretation of student thinking through analysing students’ work in modelling
Didis, Makbule Gozde
2016
28
3
p. 349-378
artikel
3
Investigating kindergarteners’ number sense and self-regulation scores in relation to their mathematics and Turkish scores in middle school
İvrendi, Asiye
2016
28
3
p. 405-420
artikel
4
Reasoning about variables in 11 to 18 year olds: informal, schooled and formal expression in learning about functions
Ayalon, Michal
2016
28
3
p. 379-404
artikel
5
Snapshots of mathematics teacher noticing during task design
Choy, Ban Heng
2016
28
3
p. 421-440
artikel
6
Using genre pedagogy to promote student proficiency in the language required for interpreting line graphs
Smit, Jantien
2016
28
3
p. 457-478
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland