Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             16 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Personal Reflection on Scenario Writing as a Powerful Tool to Become a More Professional Teacher Educator Cautreels, Paul
2003
26 1 p. 175-180
artikel
2 Days of Future Passed 1 : staff development and the use of scenarios as a strategic tool Stomp, Lex
2003
26 1 p. 155-168
artikel
3 Des Ateliers de Philosophie a l'Ecole Elementaire: idealisme ou pragmatisme? Un Exemple en France Bailleul, Marc
2003
26 1 p. 169-174
artikel
4 Education of Teachers for Polish Schools at the Beginning of the Twenty-first Century Salitra, Krystyna
2003
26 1 p. 101-108
artikel
5 Notes on Contributors 2003
26 1 p. 181-182
artikel
6 Reflections on Trends in Teacher Education in Europe Using the Scenario Perspective Snoek, Atee-Rdc Marco
2003
26 1 p. 137-142
artikel
7 Scenarios for Dutch Teacher Education. A Trip to Rome: coach bus company or travel agency? Snoek, Marco
2003
26 1 p. 123-135
artikel
8 Scenarios for the Future of Teacher Education in Europe Snoek, Marco
2003
26 1 p. 21-36
artikel
9 Teacher Education in England: analysing change through scenario thinking Halstead, Valerie
2003
26 1 p. 63-75
artikel
10 Teacher Education in Germany Viebahn, Peter
2003
26 1 p. 87-100
artikel
11 Teacher Education in Portugal: analysing changes using the ATEE-RDC19 scenario methodology Sousa, Jesus Maria
2003
26 1 p. 77-86
artikel
12 The Education Council Report 2001--an Evaluation Based on the ATEE-RDC19 Scenarios Mikl, Josef
2003
26 1 p. 47-61
artikel
13 The Meaning of a Teacher Education Reform: national story-telling and global trends in Sweden Linde, Go¨ran
2003
26 1 p. 109-122
artikel
14 The Use and Methodology of Scenario Making Snoek, Marco
2003
26 1 p. 9-19
artikel
15 The Use of Two-dimensional Models in Social Science: an autocritical review Linde, Go¨ran
2003
26 1 p. 37-45
artikel
16 Using Scenarios as a Learning and Teaching Strategy with Students Hilton, Gillian L. S.
2003
26 1 p. 143-153
artikel
                             16 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland