Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An Investigation into the Effects of Questionnaire Identification Numbers in Consumer Mail Surveys Kalafatis, Stavros P.
1996
38 3 p. 1-9
artikel
2 Direction, Magnitude and Implications of Non-response Bias in Mail Surveys Chen, Henry C. K.
1996
38 3 p. 1-10
artikel
3 Group Discussion Attendance and Attitudes to TV Advertising Bond, Geoff
1996
38 3 p. 1-12
artikel
4 Measuring the Fragmenting Television Audience Kirkham, Mike
1996
38 3 p. 1-6
artikel
5 Non-linear Price Effects Mercer, Alan
1996
38 3 p. 1-6
artikel
6 Qualitative Research among Ethnic Minority Communities Sills, Andrew
1996
38 3 p. 1-17
artikel
7 The Influence of Positive and Negative Wording and Issue Involvement on Responses to Likert Scales in Marketing Research Garg, Rajendar K.
1996
38 3 p. 1-11
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland