Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The Influence of Positive and Negative Wording and Issue Involvement on Responses to Likert Scales in Marketing Research
 
 
Titel: The Influence of Positive and Negative Wording and Issue Involvement on Responses to Likert Scales in Marketing Research
Auteur: Garg, Rajendar K.
Verschenen in: International journal of market research
Paginering: Jaargang 38 (1996) nr. 3 pagina's 1-11
Jaar: 1996-05
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage UK: London, England
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland