Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Situative Perspective on a Collaborative Model for Integrating Technology into Teaching
Franklin, Cheryl A.
2005
32
4
p. 315-328
artikel
2
Bringing Mohamed to the Mountain: Situated Professional Development in a Ubiquitous Computing Classroom
Swan, Karen
2005
32
4
p. 353-365
artikel
3
Catie: A Blended Approach to Situated Professional Development
Holmes, Aliya
2005
32
4
p. 381-394
artikel
4
Content-Focused Technology Inquiry Groups: Cases of Teacher Learning and Technology Integration
Hughes, Joan E.
2005
32
4
p. 367-379
artikel
5
Introduction to the Issue
Hughes, Joan E.
2005
32
4
p. 309-313
artikel
6
Situating Technology Professional Development in Urban Schools
Meier, Ellen B.
2005
32
4
p. 395-407
artikel
7
The Tickit to Teacher Learning: Designing Professional Development According to Situative Principles
Keller, John B.
2005
32
4
p. 329-340
artikel
8
The “Whole Approach”: An Investigation of a School-Based Practicum Model of Teacher Professional Development in ICT
Lloyd, Margaret
2005
32
4
p. 341-351
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland