Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Situative Perspective on a Collaborative Model for Integrating Technology into Teaching Franklin, Cheryl A.
2005
32 4 p. 315-328
artikel
2 Bringing Mohamed to the Mountain: Situated Professional Development in a Ubiquitous Computing Classroom Swan, Karen
2005
32 4 p. 353-365
artikel
3 Catie: A Blended Approach to Situated Professional Development Holmes, Aliya
2005
32 4 p. 381-394
artikel
4 Content-Focused Technology Inquiry Groups: Cases of Teacher Learning and Technology Integration Hughes, Joan E.
2005
32 4 p. 367-379
artikel
5 Introduction to the Issue Hughes, Joan E.
2005
32 4 p. 309-313
artikel
6 Situating Technology Professional Development in Urban Schools Meier, Ellen B.
2005
32 4 p. 395-407
artikel
7 The Tickit to Teacher Learning: Designing Professional Development According to Situative Principles Keller, John B.
2005
32 4 p. 329-340
artikel
8 The “Whole Approach”: An Investigation of a School-Based Practicum Model of Teacher Professional Development in ICT Lloyd, Margaret
2005
32 4 p. 341-351
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland