Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Content-Focused Technology Inquiry Groups: Cases of Teacher Learning and Technology Integration
 
 
Titel: Content-Focused Technology Inquiry Groups: Cases of Teacher Learning and Technology Integration
Auteur: Hughes, Joan E.
Kerr, Shantia P.
Ooms, Ann
Verschenen in: Journal of educational computing research
Paginering: Jaargang 32 (2005) nr. 4 pagina's 367-379
Jaar: 2005-06
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland