Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Acknowledgements
2007
29
4
p. 353-355
artikel
2
Acknowledgements
2007
29
4
p. 353-355
artikel
3
An Empirical Investigation of Professional Development Effects on Literacy Instruction Using Daily Logs
Correnti, Richard
2007
29
4
p. 262-295
artikel
4
An Empirical Investigation of Professional Development Effects on Literacy Instruction Using Daily Logs
Correnti, Richard
2007
29
4
p. 262-295
artikel
5
Early-Grade Retention and Children’s Reading and Math Learning in Elementary Years
Hong, Guanglei
2007
29
4
p. 239-261
artikel
6
Early-Grade Retention and Children’s Reading and Math Learning in Elementary Years
Hong, Guanglei
2007
29
4
p. 239-261
artikel
7
The Practical Relevance of Accountability Systems for School Improvement: A Descriptive Analysis of California Schools
Mintrop, Heinrich
2007
29
4
p. 319-352
artikel
8
The Practical Relevance of Accountability Systems for School Improvement: A Descriptive Analysis of California Schools
Mintrop, Heinrich
2007
29
4
p. 319-352
artikel
9
When Elementary Schools Stay Open Late: Results From the National Evaluation of the 21st Century Community Learning Centers Program
James-Burdumy, Susanne
2007
29
4
p. 296-318
artikel
10
When Elementary Schools Stay Open Late: Results From the National Evaluation of the 21st Century Community Learning Centers Program
James-Burdumy, Susanne
2007
29
4
p. 296-318
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland