Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
 
  When Elementary Schools Stay Open Late: Results From the National Evaluation of the 21st Century Community Learning Centers Program
 
 
Titel: When Elementary Schools Stay Open Late: Results From the National Evaluation of the 21st Century Community Learning Centers Program
Auteur: James-Burdumy, Susanne
Dynarski, Mark
Deke, John
Verschenen in: Educational evaluation and policy analysis
Paginering: Jaargang 29 (2007) nr. 4 pagina's 296-318
Jaar: 2007
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Thousand Oaks, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland