Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A progression in first-grade children’s thinking about variable and variable notation in functional relationships
Blanton, Maria
2017
95
2
p. 181-202
artikel
2
Book Review: How research fields change—the documentation of a process. Anjum Halai and Philip Clarkson (Eds.) (2016) Teaching and learning mathematics in multilingual classrooms
Meaney, Tamsin
2017
95
2
p. 219-227
artikel
3
Contradictions, dialectical oppositions and shifts in teaching mathematics
Stouraitis, Konstantinos
2017
95
2
p. 203-217
artikel
4
Measuring STEM students’ mathematical identities
Kaspersen, Eivind
2016
95
2
p. 163-179
artikel
5
Understanding gaps in research networks: using “spatial reasoning” as a window into the importance of networked educational research
Bruce, Catherine D.
2016
95
2
p. 143-161
artikel
6
Values and norms of proof for mathematicians and students
Dawkins, Paul Christian
2016
95
2
p. 123-142
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland