Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 54 van 55 gevonden artikelen
 
 
  Using Interdependent Group Contingencies with Randomly Selected Criteria and Paired Reading to Enhance Class-Wide Reading Performance
 
 
Titel: Using Interdependent Group Contingencies with Randomly Selected Criteria and Paired Reading to Enhance Class-Wide Reading Performance
Auteur: Sharp, Shannon R.
Skinner, Christopher H.
Verschenen in: Journal of applied school psychology
Paginering: Jaargang 20 (2004) nr. 2 pagina's 29-45
Jaar: 2004-12-21
Inhoud: An intact second-grade class of 13 African-American students had completed few chapter-book reading assignments. A consultant worked with their teacher to develop an intervention that consisted of paired readings and two interdependent group contingencies. Following the implementation of the program, all students began reading chapter-books and the number of chapter-book quizzes passed increased from an average of less than 0.70 per week during baseline to 7.5 per week during the intervention phase. Discussion focuses on using interdependent group contingencies when targeting academic performance.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 54 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland