Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 53 van 59 gevonden artikelen
 
 
  The Theory and Practice of Customer Bonding
 
 
Titel: The Theory and Practice of Customer Bonding
Auteur: Buttle, Francis A.
Ahmad, Rizal
Aldlaigan, Abdullah H.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 9 (2002) nr. 2 pagina's 3-27
Jaar: 2002-04-03
Inhoud: In many markets, customer satisfaction with product and service is no longer enough to guarantee customer retention. Companies are finding that they must make efforts to bond customers to them for the long term through means other than the simple fulfillment of needs and wants. We supply detailed analyses of the customer bonding activities, both intuitive and strategically planned, of four companies. These strategies are considered in the light of the literature on customer attachment, bonding and commitment.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 53 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland