Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 59 gevonden artikelen
 
 
  Commentary on “The Essence of Business Marketing…” by Lichtenthal, Mummalaneni, and Wilson: The JBBM Comes of Age
 
 
Titel: Commentary on “The Essence of Business Marketing…” by Lichtenthal, Mummalaneni, and Wilson: The JBBM Comes of Age
Auteur: LaPlaca, Peter J.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 15 (2008) nr. 2 pagina's 180-191
Jaar: 2008-05-23
Inhoud: Business-to-business literature has become a more crowded field over the years. What began as a subset of published articles in general marketing journals branched out on its own in 1971 with the introduction of Industrial Marketing Management. Since then there have been six refereed journals focusing on industrial or business-to-business marketing. This article looks at the evolution of these journals and presents a relative positioning of the journals based on their levels of theoretical foundation and practical applications.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland