Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Rolling feedback strategy: An approach to evaluation in dynamic contexts
 
 
Titel: Rolling feedback strategy: An approach to evaluation in dynamic contexts
Auteur: Brown, Alan
Evans, Karen
Verschenen in: Evaluation & research in education
Paginering: Jaargang 4 (1990) nr. 3 pagina's 129-145
Jaar: 1990
Inhoud: The paper outlines an evaluation process involving 'rolling feedback', developed and applied in the formative evaluation of large scale policy-related research and development programmes. The approach was developed for the authors' evaluation of a national YTS development programme. The rapidity of changes in policy and practice required an evaluation process which allowed participants and evaluators to validate their understanding and interpretation of issues and data in a way which provided a common foundation for subsequent development. The 'rolling feedback' strategy has subsequently been used in an evaluation of the TVEI Information Technology Teacher Training Development Programme. While the process has been used, to date, in national programmes incorporating local 'test-bed' or 'demonstration' projects, applications are possible within local evaluation frameworks of the kind proposed by David Hopkins (1988) in an earlier issue.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland