Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 115 van 212 gevonden artikelen
 
 
  One Model of Professional Development for Higher Education Faculty
 
 
Titel: One Model of Professional Development for Higher Education Faculty
Auteur: Amburgey, Valeria
Verschenen in: Computers in the schools
Paginering: Jaargang 23 (2007) nr. 3-4 pagina's 105-113
Jaar: 2007-02-16
Inhoud: Northern Kentucky University's College of Education's faculty realizes that the infusion of technology into the teacher education program is important. Support for the infusion of technology was evident when the faculty adopted the ISTE Recommended Foundations for Teachers and a five-year technology plan in 1998. Interviews with the faculty during the 1999-2000 academic year identified three primary barriers for infusion of technology into the curriculum: (a) access to technology, (b) training on how to use the technology, and (c) time to redesign curriculum. If increased access to technology is provided to higher education faculty, how should the training and time issues be addressed?
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 115 van 212 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland