Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 15 gevonden artikelen
 
 
  Classroom-based interventions may be more effective than pull-out programs for speech-language pathology interventions for young children with specific language impairment
 
 
Titel: Classroom-based interventions may be more effective than pull-out programs for speech-language pathology interventions for young children with specific language impairment
Auteur: Stephenson, Jennifer
Verschenen in: Evidence-based communication assessment and intervention
Paginering: Jaargang 2 (2008) nr. 2 pagina's 70-72
Jaar: 2008-06
Inhoud:
Uitgever: Psychology Press
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 15 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland