Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Designing and validating two teaching-learning sequences about particle models
 
 
Titel: Designing and validating two teaching-learning sequences about particle models
Auteur: Meheut, Martine
Verschenen in: International journal of science education
Paginering: Jaargang 26 (2004) nr. 5 pagina's 605-618
Jaar: 2004-04-16
Inhoud: This paper presents a retrospective analysis of two teaching-learning sequences about particle models. We will describe the design process for each sequence and will discuss it with respect to general frameworks such as Ingenierie Didactique and Educational Reconstruction. We will also describe and compare the ways we collected data and caracterize kinds of results we could obtain in each case. This will be an opportunity to make clearer similarities and differences between the two methodological frameworks.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland