Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An epistemological analysis of the evolution of didactical activities in teaching-learning sequences: the case of fluids
Psillos, D.
2004
26
5
p. 555-578
artikel
2
Designing and validating two teaching-learning sequences about particle models
Meheut, Martine
2004
26
5
p. 605-618
artikel
3
Didactical structures as an outcome of research on teaching-learning sequences?
Lijnse, Piet
2004
26
5
p. 537-554
artikel
4
Learning hypotheses and an associated tool to design and to analyse teaching-learning sequences
Buty, Christian
2004
26
5
p. 579-604
artikel
5
Teaching-learning sequences: aims and tools for science education research
Meheut, Martine
2004
26
5
p. 515-535
artikel
6
The design and evaluation of a teaching-learning sequence addressing the solubility concept with Turkish secondary school students
Kabapinar, Filiz
2004
26
5
p. 635-652
artikel
7
The teaching experiment as a powerful method to develop and evaluate teaching and learning sequences in the domain of non-linear systems
Komorek, Michael
2004
26
5
p. 619-633
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland