Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Roles of Justice and Customer Satisfaction in Customer Retention: A Lesson from Service Recovery
 
 
Titel: The Roles of Justice and Customer Satisfaction in Customer Retention: A Lesson from Service Recovery
Auteur: Siu, Noel Yee-Man
Zhang, Tracy Jun-Feng
Yau, Cheuk-Ying Jackie
Verschenen in: Journal of business ethics
Paginering: Jaargang 114 (2013) nr. 4 pagina's 675-686
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland