Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Teacher practices that promote productive dialogue and learning in mathematics classrooms
 
 
Titel: Teacher practices that promote productive dialogue and learning in mathematics classrooms
Auteur: Webb, Noreen M.
Franke, Megan L.
Ing, Marsha
Turrou, Angela C.
Johnson, Nicholas C.
Zimmerman, Joy
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 97 (2019) nr. C pagina's 176-186
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland