Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 41 van 55 gevonden artikelen
 
 
  The effect of verbal brand personification on consumer evaluation in advertising: Internal and external personification
 
 
Titel: The effect of verbal brand personification on consumer evaluation in advertising: Internal and external personification
Auteur: Chu, Kyounghee
Lee, Do-Hee
Kim, Ji Yoon
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 99 (2019) nr. C pagina's 472-480
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 41 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland