Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 38 gevonden artikelen
 
 
  Looking beyond traditional measures of advertising impact: Using neuroscientific methods to evaluate social marketing messages
 
 
Titel: Looking beyond traditional measures of advertising impact: Using neuroscientific methods to evaluate social marketing messages
Auteur: Gountas, John
Gountas, Sandra
Ciorciari, Joseph
Sharma, Piyush
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 105 (2019) nr. C pagina's 121-135
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 38 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland