Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adapting Profiles for CAS to Students’ Use of DGE: Through a Transition Perspective Bach, Cecilie Carlsen

9 2 p. 343-371
artikel
2 Boundary Transitions Within, Across, and Beyond a Set of Digital Resources: Brokering in College Algebra Johnson, Heather Lynn

9 2 p. 209-231
artikel
3 Coding Dancing Figural Animations: Mathematical Meaning-Making Through Transitions Within and Beyond a Digital Resource Kynigos, Chronis

9 2 p. 283-314
artikel
4 Conceptualising TPACK Within Mathematics Education: Teachers’ Strategies for Capitalising on Transitions Within and Beyond Dynamic Geometry Software Bretscher, Nicola

9 2 p. 232-254
artikel
5 Supporting Inquiry Learning: an Intellectual Mirror that Describes what It “Sees” Yerushalmy, Michal

9 2 p. 315-342
artikel
6 The Area Enclosed by a Function Is Not Always the Definite Integral: Relearning Through Collaborative Transitioning Within a Learning-Support Module Kontorovich, Igor’

9 2 p. 255-282
artikel
7 Transitions Between Domains of Activity as “Domestications of the Eye” for the Learning of Mathematics with GGBot Del Zozzo, Agnese

9 2 p. 372-400
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland