Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adapting Profiles for CAS to Students’ Use of DGE: Through a Transition Perspective
Bach, Cecilie Carlsen
9
2
p. 343-371
artikel
2
Boundary Transitions Within, Across, and Beyond a Set of Digital Resources: Brokering in College Algebra
Johnson, Heather Lynn
9
2
p. 209-231
artikel
3
Coding Dancing Figural Animations: Mathematical Meaning-Making Through Transitions Within and Beyond a Digital Resource
Kynigos, Chronis
9
2
p. 283-314
artikel
4
Conceptualising TPACK Within Mathematics Education: Teachers’ Strategies for Capitalising on Transitions Within and Beyond Dynamic Geometry Software
Bretscher, Nicola
9
2
p. 232-254
artikel
5
Supporting Inquiry Learning: an Intellectual Mirror that Describes what It “Sees”
Yerushalmy, Michal
9
2
p. 315-342
artikel
6
The Area Enclosed by a Function Is Not Always the Definite Integral: Relearning Through Collaborative Transitioning Within a Learning-Support Module
Kontorovich, Igor’
9
2
p. 255-282
artikel
7
Transitions Between Domains of Activity as “Domestications of the Eye” for the Learning of Mathematics with GGBot
Del Zozzo, Agnese
9
2
p. 372-400
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland