Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A Comparison of Classification Methods for Use in Predicting School-Based Outcomes
Dowdy, Erin
2007
12
1
p. 121-132
artikel
2
Comprehensive Assessment of Emotional Disturbance: A Cross-Validation Approach
Fisher, Emily S.
2007
12
1
p. 47-58
artikel
3
Current Educational Practices in Classifying and Serving Students with obsessive-Compulsive Disorder
Adams, Gail B.
2007
12
1
p. 93-105
artikel
4
Developing Emotional Competence in Preschoolers: A Review of Regulation Research and Recommendations for Practice
Tobin, Renée M.
2007
12
1
p. 107-120
artikel
5
Diagnosis of Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (AD/HD) in Childhood: A Review of the Literature
Brock, Stephen E.
2007
12
1
p. 73-91
artikel
6
Functional Assessment-Based Interventions for Children At-Risk for Emotional and Behavioral Disorders
Restori, Alberto F.
2007
12
1
p. 9-30
artikel
7
Mental Health Intervention Teams: A Collaborative Model to Promote Positive Behavioral Support for Youth with Emotional or Behavioral Disorders
Lambros, Katina M.
2007
12
1
p. 59-71
artikel
8
The California School Psychologist Provides Valuable Information to Promote School Success Among Students with Emotional or Behavioral Disorders
Jimerson, Shane R.
2007
12
1
p. 5-7
artikel
9
The use of Response to Intervention Practices for Behavior: An Examination of the Validity of a Screening Instrument
Muyskens, Paul
2007
12
1
p. 31-45
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland