Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Beyond right or wrong: More effective feedback for formative multiple-choice tests Ryan, Anna

9 5 p. 307-313
artikel
2 Considerations for using race and ethnicity as quantitative variables in medical education research Ross, Paula T.

9 5 p. 318-323
artikel
3 Evaluating the reliability of gestalt quality ratings of medical education podcasts: A METRIQ study Woods, Jason M.

9 5 p. 302-306
artikel
4 Group mentorship for undergraduate medical students—a systematic review Skjevik, Elise Pauline

9 5 p. 272-280
artikel
5 Is the proof in the PUDding? Reflections on previously undocumented data (PUD) in clinical competency committees Schumacher, Daniel J.

9 5 p. 269-271
artikel
6 Learner handover: Perspectives and recommendations from the front-line Gumuchian, Stephanie T.

9 5 p. 294-301
artikel
7 Learning from failure: how eliminating required attendance sparked the beginning of a medical school transformation Lamb, Sara

9 5 p. 314-317
artikel
8 Teaching health professionals how to tailor gender-affirming medicine protocols: A design thinking project MacKinnon, Kinnon R.

9 5 p. 324-328
artikel
9 The reliability characteristics of the REFLECT rubric for assessing reflective capacity through expressive writing assignments: A replication study Grierson, Lawrence

9 5 p. 281-285
artikel
10 The role of previously undocumented data in the assessment of medical trainees in clinical competency committees Tam, Jennifer

9 5 p. 286-293
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland