Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A marketing perspective on business models Gatignon, Hubert
2018
7 3-4 p. 85-89
artikel
2 A new conceptual lens for marketing: a configurational perspective based on the business model concept Leischnig, Alexander
2017
7 3-4 p. 138-153
artikel
3 Beyond the expected benefits: unpacking value co-creation in crowdsourcing business models Fedorenko, Ivan
2017
7 3-4 p. 183-194
artikel
4 Business model innovation: a marketing ecosystem view Robertson, Thomas S.
2017
7 3-4 p. 90-100
artikel
5 Combining big data and lean startup methods for business model evolution Seggie, Steven H.
2017
7 3-4 p. 154-169
artikel
6 Exploring and extending a collective open business model Tower, Annette Popp
2017
7 3-4 p. 170-182
artikel
7 Marketing to the poor: an institutional model of exchange in emerging markets Prabhu, Jaideep
2017
7 3-4 p. 101-122
artikel
8 The dynamic approach to business models Nyström, Anna-Greta
2017
7 3-4 p. 123-137
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland