Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Conducting field-based, discovery-oriented research: lessons from our market orientation research experience Jaworski, Bernard J.
2017
7 1-2 p. 4-12
artikel
2 Disadoption Lehmann, Donald R.
2017
7 1-2 p. 36-51
artikel
3 Disciplinary memory and theory development Yadav, Manjit S.
2017
7 1-2 p. 1-3
artikel
4 Disruptive marketing strategy Hult, G. Tomas M.
2017
7 1-2 p. 20-25
artikel
5 Market orientation: reflections on field-based, discovery-oriented research Carpenter, Gregory S.
2017
7 1-2 p. 13-19
artikel
6 Research on market orientation: Some lessons shared and issues discussed in a doctoral seminar Varadarajan, Rajan
2017
7 1-2 p. 26-35
artikel
7 Strategic marketing, sustainability, the triple bottom line, and resource-advantage (R-A) theory: Securing the foundations of strategic marketing theory and research Hunt, Shelby D.
2017
7 1-2 p. 52-66
artikel
8 The self-concept life cycle and brand perceptions: An interdisciplinary perspective Gonzalez-Jimenez, Hector
2017
7 1-2 p. 67-84
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland