Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A unified conceptualization of the attraction effect Sivakumar, K.
2016
6 1-2 p. 39-58
artikel
2 Branding in the digital era: new directions for research on customer-based brand equity Swaminathan, Vanitha
2016
6 1-2 p. 33-38
artikel
3 Customer-based brand equity in a technologically fast-paced, connected, and constrained environment Gürhan-Canli, Zeynep
2016
6 1-2 p. 23-32
artikel
4 Customer-based strategic brand management: past progress and future challenges John, Deborah Roedder
2016
6 1-2 p. 17-22
artikel
5 Firms’ adoption of self-service technology: how managerial beliefs shape co-production decisions Di Mascio, Rita
2016
6 1-2 p. 79-97
artikel
6 In search of clarity on servant leadership: domain specification and reconceptualization VanMeter, Rebecca
2016
6 1-2 p. 59-78
artikel
7 Reflections on customer-based brand equity: perspectives, progress, and priorities Keller, Kevin Lane
2016
6 1-2 p. 1-16
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland