Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A framework for assessing market entry opportunities for internet-based TV Lobbecke, Claudia
2002
4 2 p. 95-104
artikel
2 A framework for building brand equity online for pure-play B2C retailers and services Kim, John
2002
4 2 p. 123-133
artikel
3 Book reviews Mierzejewska, Bozena I.
2002
4 2 p. 134-137
artikel
4 Editorial board 2002
4 2 p. 1
artikel
5 Editorial — new media impact on traditional media management Schmid, Beat F.
2002
4 2 p. 65
artikel
6 New media as catalysts for change in the transformation of the book publishing industry Ziv, Nina D.
2002
4 2 p. 66-74
artikel
7 Public service television at the digital crossroads -the case of Austria Murschetz, Paul
2002
4 2 p. 85-94
artikel
8 The evolution of make/buy contracting for UK independent television (ITV) Nikolychuk, Lynne A.
2002
4 2 p. 118-123
artikel
9 The sony corporation: A case study in transnational media management Gershon, Richard A.
2002
4 2 p. 105-117
artikel
10 U.S. Newspapers and the development of online editions Saksena, Shashank
2002
4 2 p. 75-84
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland