Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Book reviews Jamison, Mark A.
2001
3 4 p. 234-240
artikel
2 Content builds brands online McGovern, Gerry
2001
3 4 p. 198-201
artikel
3 Editorial Schmid, Beat F.
2001
3 4 p. 191
artikel
4 Editorial board 2001
3 4 p. 1
artikel
5 Enhanced TV as brand extension: TV viewers' perception of enhanced TV features and TV commerce on broadcast networks' web sites Ha, Louisa
2001
3 4 p. 202-213
artikel
6 Social responsibility and commercial broadcast television: An assessment of public affairs programming Napoli, Philip M.
2001
3 4 p. 226-233
artikel
7 Strategizing the net business: How the U.S. television networks diversify, brand, and compete in the age of the internet Chan-Olmsted, Sylvia M.
2001
3 4 p. 213-225
artikel
8 The new business significance of branding Galbi, Douglas
2001
3 4 p. 192-198
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring