Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Distinguishing Between Master's and PhD Students for Marketing and Recruiting Malaney, Gary D.
1989
2 1 p. 59-68
artikel
2 Employing University-Based Research Parks to Expand High Technology Marketing Objectives Ryans, John K.
1989
2 1 p. 99-118
artikel
3 Enrollment Management Drumm, Kevin
1989
2 1 p. 45-58
artikel
4 Fragmentation Within the University Setting Mobley, Mary F.
1989
2 1 p. 79-86
artikel
5 Freshman Retention Heywood, John S.
1989
2 1 p. 29-44
artikel
6 FROM THE EDITOR Submission, Haworth Editorial
1989
2 1 p. 1-2
artikel
7 How Students Choose a College: Hayes, Thomas J.
1989
2 1 p. 19-28
artikel
8 Marketing in Higher Education Johnson, William C.
1989
2 1 p. 69-78
artikel
9 Marketing Research in a Less Than Ideal World Hayes, Thomas J.
1989
2 1 p. 133-136
artikel
10 State of the Art of Advertising Practice in U.S. Higher Education Shanklin, William L.
1989
2 1 p. 13-18
artikel
11 Student and Faculty Reaction to Time and Place Comm, Clare L.
1989
2 1 p. 87-98
artikel
12 The College Selection Process: Holmes, Judy D.
1989
2 1 p. 119-132
artikel
13 The Potential Value of Real Interdisciplinary Marketing Education: Ramocki, Stephen P.
1989
2 1 p. 3-12
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland