Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A content analysis of gender differences in children's advertising Smith, Lois J.
1994
38 3 p. 323-337
artikel
2 Book reviews Turow, Joseph
1994
38 3 p. 367-374
artikel
3 Do attitudes toward political advertising affect information processing of televised political commercials? Christ, William G.
1994
38 3 p. 251-270
artikel
4 Editorial board 1994
38 3 p. 1
artikel
5 Effects of ambiguity and complexity on consumer response to music video commercials Hitchon, Jacqueline
1994
38 3 p. 289-306
artikel
6 Effects of televised government censorship disclaimers on memory and thought elaboration during the Gulf War Newhagen, John E.
1994
38 3 p. 339-351
artikel
7 Interest, the knowledge gap, and television programming Chew, Fiona
1994
38 3 p. 271-287
artikel
8 Promotion increases ratings, doesn't it? The impact of program promotion in the 1992 Olympics Eastman, Susan Tyler
1994
38 3 p. 307-322
artikel
9 Standpoint: On the relationship between television viewing and academic achievement Mielke, Keith W.
1994
38 3 p. 361-366
artikel
10 Trend: Television viewing among American adults in the 1990s Xiaoming, Hao
1994
38 3 p. 353-360
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland