Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An Exploration of the Applicability of Situational Segmentation in the Health Care Market Gehrt, Kenneth C.
1990
7 1-2 p. 115-130
artikel
2 Building an Effective Competitive Intelligence System for Health Care Service Providers Festervand, Troy A.
1990
7 1-2 p. 51-63
artikel
3 Consumer Socialization Rouse, Ruby A.
1990
7 1-2 p. 131-151
artikel
4 Direct-to-Consumer Promotion of Prescription Drug Products Festervand, Troy A.
1990
7 1-2 p. 21-36
artikel
5 Focus Group Positioning and Analysis Johnson, Brett C.
1990
7 1-2 p. 153-168
artikel
6 Health Abuse Marketing Coleman, Linda Jane
1990
7 1-2 p. 87-96
artikel
7 Megamarketing Strategies for Health Care Services Mobley, Mary F.
1990
7 1-2 p. 13-19
artikel
8 Preface Winston, William J.
1990
7 1-2 p. 1-2
artikel
9 Segmenting Blood Donors by Their Perceptions and Awareness About Blood Donation Allen, Jeff
1990
7 1-2 p. 177-193
artikel
10 Small Business Leaders' Viewpoints on Health Care Insurance McDermott, Dennis R.
1990
7 1-2 p. 169-175
artikel
11 The End of Health Care Marketing? MacStravic, Robin Scott
1990
7 1-2 p. 3-12
artikel
12 The Impact of Health Care Provider Market Served on Health Care Channel Relationships Smith, Michael F.
1990
7 1-2 p. 65-85
artikel
13 The Nature of Physician's Services Warren, William E.
1990
7 1-2 p. 37-50
artikel
14 The Need for Consumer Behavior Analysis in Health Care Coverage Decisions Thompson, Ann Marie
1990
7 1-2 p. 97-114
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland