Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Applying Social Marketing Principles to Understand the Effects of the Radio Diaries Program in Reducing HIV/AIDS Stigma in Malawi Rimal, Rajiv N.
2008
25 1-2 p. 119-146
artikel
2 Communication Choices of the Uninsured: Implications for Health Marketing Dutta, Mohan Jyoti
2008
25 1-2 p. 97-118
artikel
3 Editorial Dutta, Mohan Jyoti
2008
25 1-2 p. 1-7
artikel
4 Looking to the Future of New Media in Health Marketing: Deriving Propositions Based on Traditional Theories Della, Lindsay J.
2008
25 1-2 p. 147-174
artikel
5 Memorable Messages about Genes and Health: Implications for Direct-to-Consumer Marketing of Genetic Tests and Therapies Parrott, Roxanne
2008
25 1-2 p. 8-32
artikel
6 Promoting Fruit and Vegetable Consumption In Different Lifestyle Groups: Recommendations for Program Development Based on Behavioral Research and Consumer Media Data Della, Lindsay J.
2008
25 1-2 p. 66-96
artikel
7 Strategic Use of Communication to Market Cancer Prevention and Control to Vulnerable Populations Kreps, Gary L.
2008
25 1-2 p. 204-216
artikel
8 The Challenges of Social Marketing of Organ Donation: News and Entertainment Coverage of Donation and Transplantation Harrison, Tyler R.
2008
25 1-2 p. 33-65
artikel
9 Understanding Health Literacy for Strategic Health Marketing: eHealth Literacy, Health Disparities, and the Digital Divide Bodie, Graham D.
2008
25 1-2 p. 175-203
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland