Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertising and Consumer Culture McAllister, Matthew P.
2000
3 4 p. 347-350
artikel
2 Book Reviews McMasters, Paul
2000
3 4 p. 453-456
artikel
3 Consumer Culture and Television Home Shopping Programming: An Examination of the Sales Discourse Cook, Judi Puritz
2000
3 4 p. 373-391
artikel
4 Consumer Protection in Historical Perspective: The Five-Year Battle Over Federal Regulation of Advertising, 1933 to 1938 Stole, Inger L.
2000
3 4 p. 351-372
artikel
5 Encoding Advertisements: Ideology and Meaning in Advertising Production Soar, Matthew
2000
3 4 p. 415-437
artikel
6 Scholarly Milestones Essay Ewen, Stuart
2000
3 4 p. 439-452
artikel
7 The Rise of Consumer Culture in a Chinese Society: A Reading of Banking Television Commercials in Hong Kong During the 1970s Wong, Wendy Siuyi
2000
3 4 p. 393-413
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland