Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
BOOK REVIEW: No Child Left Behind? The Politics and Practice of School Accountability. Edited by Paul E. Peterson and Martin R. West.
Billig, Shelley H.
2005
10
2
p. 225-228
artikel
2
BOOK REVIEW: Research Informing Policy: Teacher Quality: Understanding the Effectiveness of Teacher Attributes. Jennifer King Rice.
Stevens, Robert J.
2005
10
2
p. 229-231
artikel
3
Editors' Introduction: Where Are They Now? A Tenth-Anniversary Retrospective
Stringfield, Samuel C.
2005
10
2
p. 149-155
artikel
4
Essentials of Literacy: From A Pilot Site at Davis Street School To District-Wide Intervention
Brown, Fay E.
2005
10
2
p. 185-197
artikel
5
Extending Opportunity to Learn for Students Placed At Risk
Nesselrodt, Pamela S.
2005
10
2
p. 207-224
artikel
6
Hawthorne Academy: The Evaluator's Perspective
Martinez, Elda E.
2005
10
2
p. 173-183
artikel
7
Hawthorne Academy: The Teachers' Perspective
Mentzer, Debra
2005
10
2
p. 157-164
artikel
8
Hawthorne Academy: The University Perspective
Frazee, Bruce M.
2005
10
2
p. 165-172
artikel
9
Maintaining Excellence While Managing Transitions: Norman S. Weir Revisited
Emmons, Christine L.
2005
10
2
p. 199-207
artikel
10
NOTES ON CONTRIBUTORS
2005
10
2
p. 233-234
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland