Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 BOOK REVIEW: No Child Left Behind? The Politics and Practice of School Accountability. Edited by Paul E. Peterson and Martin R. West. Billig, Shelley H.
2005
10 2 p. 225-228
artikel
2 BOOK REVIEW: Research Informing Policy: Teacher Quality: Understanding the Effectiveness of Teacher Attributes. Jennifer King Rice. Stevens, Robert J.
2005
10 2 p. 229-231
artikel
3 Editors' Introduction: Where Are They Now? A Tenth-Anniversary Retrospective Stringfield, Samuel C.
2005
10 2 p. 149-155
artikel
4 Essentials of Literacy: From A Pilot Site at Davis Street School To District-Wide Intervention Brown, Fay E.
2005
10 2 p. 185-197
artikel
5 Extending Opportunity to Learn for Students Placed At Risk Nesselrodt, Pamela S.
2005
10 2 p. 207-224
artikel
6 Hawthorne Academy: The Evaluator's Perspective Martinez, Elda E.
2005
10 2 p. 173-183
artikel
7 Hawthorne Academy: The Teachers' Perspective Mentzer, Debra
2005
10 2 p. 157-164
artikel
8 Hawthorne Academy: The University Perspective Frazee, Bruce M.
2005
10 2 p. 165-172
artikel
9 Maintaining Excellence While Managing Transitions: Norman S. Weir Revisited Emmons, Christine L.
2005
10 2 p. 199-207
artikel
10 NOTES ON CONTRIBUTORS 2005
10 2 p. 233-234
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland