Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
5 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Achieving Form-to-Form Comparability: Fundamental issues and Proposed Strategies for Equating Performance Assessments of Teachers
Loyd, Brenda
1995
3
1
p. 99-110
artikel
2
Cognitive Processing requirements of Constructed Figural Response and Multiple-Choice Items in Architecture Assessment
Martinez, Michael E.
1995
3
1
p. 83-98
artikel
3
Describing Performance Standards: Validity of the 1992 National Assessment of Educational Progress Achievement Level Descriptors as Characterizations of Mathematics Performance
Burstein, Leigh
1995
3
1
p. 9-51
artikel
4
Introduction: Policy and technical Contexts of National Assessment of Educational Progress Validity Studies
Baker, Eva L.
1995
3
1
p. 1-8
artikel
5
Setting Standards and Interpreting Achievement: A Cautionary Tale from the National Assessment of Educational Progress
Koretz, Daniel
1995
3
1
p. 53-81
artikel
5 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland