Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
BOOK REVIEWS
2006
14
3
p. 437-449
artikel
2
Creating case studies of practice through Appreciative Inquiry
Clarke, Helen
2006
14
3
p. 407-422
artikel
3
EDITORIAL
2006
14
3
p. 311-314
artikel
4
Emotions and reflexivity in feminised education action research
Burman, Erica
2006
14
3
p. 315-332
artikel
5
Hopes and challenges in using action research: the outcome of attempting to help in-service teachers learn how to design, evaluate and use reading comprehension questions collaboratively
Hussein, Jeylan Wolyie
2006
14
3
p. 377-393
artikel
6
Opening windows on teaching and learning: transformative and emancipatory learning precipitated by experimenting with visual documentation of student learning
Jaruszewicz, Candace
2006
14
3
p. 357-375
artikel
7
Practitioner research or descriptions of classroom practice? A discussion of teachers investigating their classrooms
Bartlett, Steve
2006
14
3
p. 395-405
artikel
8
Spiralling towards transformational action research: philosophical and practical journeys
Titchen, Angie
2006
14
3
p. 333-356
artikel
9
Traversing the chiasms of lived experiences: phenomenological illuminations for practitioner research
Lukenchuk, Antonina
2006
14
3
p. 423-435
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland