Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Developing paired teaching placements
Smith, Jim D. N.
2004
12
1
p. 99-126
artikel
2
Editorial
2004
12
1
p. 5-6
artikel
3
Evidence-led professioanl creativity: a perspective from the general teaching council for England
Saunders, Lasley
2004
12
1
p. 163-168
artikel
4
Living in the basement of the ivory tower: a graduate student's perspective of participatory action research within academic institutions
Moore, Janet
2004
12
1
p. 145-162
artikel
5
Planning as action research
de Gonzalez, Carmen Beatriz
2004
12
1
p. 59-76
artikel
6
Putting professional development into action by putting action into professional development in second level schools in Ireland?
Halton, Michael J.
2004
12
1
p. 127-144
artikel
7
Reflecting and learning together: action research as a vital element of developing understanding and practice
Cook, Tina
2004
12
1
p. 77-98
artikel
8
Reflections on teaching observations and the use of a personal development journal in medical teacher education
Gransden, Bill
2004
12
1
p. 19-32
artikel
9
The development of one teacher's understanding of practitioner research in a multi-ethnic primary school
Pearce, Sarah
2004
12
1
p. 7-18
artikel
10
What have i learned from all this? four years of teaching an action research course: insights of a 'second order'
Orland-Barak, Lily
2004
12
1
p. 33-58
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland