Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Boaters’ Perceptions of a Mobile App for a Marine Conservation Social Marketing Campaign Bowerman, Kamra
2014
20 1 p. 47-65
artikel
2 Choosing Effective Behavior Change Tools McKenzie-Mohr, Doug
2014
20 1 p. 35-46
artikel
3 If Safety Were All We Thought of, Who Would Ever Fall in Love? Social Marketing: A Look Back Smith, William
2014
20 1 p. 11-14
artikel
4 Letter From the Editor Strand, John
2014
20 1 p. 3-6
artikel
5 Social Marketing: A Systematic Review of Research 1998–2012 Truong, V. Dao
2014
20 1 p. 15-34
artikel
6 Twenty Years Lindenberger, James H.
2014
20 1 p. 7-10
artikel
7 Using the Extended Parallel Process Model to Understand Texting While Driving and Guide Communication Campaigns Against It Cismaru, Magdalena
2014
20 1 p. 66-82
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland