Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Assembling and assessing the 'child-student': the 'child' as a criterion of assessment
Austin, Helena
2001
33
5
p. 535-550
artikel
2
Common sense: a form of teacher knowledge
Page, Reba N.
2001
33
5
p. 525-533
artikel
3
Constructing a space for developing a rich understanding of science through play
Osborne, Margery D.
2001
33
5
p. 511-524
artikel
4
Questions of (re)production and legitimation: a second screening of three films on teacher-student relations
Gale, Trevor
2001
33
5
p. 601-619
artikel
5
Science! Fun? A critical analysis of design/content/evaluation
Appelbaum, Peter
2001
33
5
p. 583-600
artikel
6
Teacher voice and ownership of curriculum change
Kirk, David
2001
33
5
p. 551-567
artikel
7
The importance of communication in teaching: a systems-theory approach to the scaffolding metaphor
Rasmussen, Jens
2001
33
5
p. 569-582
artikel
8
Toward literacies of engagement: the politics of compliance and school choice
Fecho, Bob
2001
33
5
p. 621-630
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland